Cydr widzi potencjał w gastronomii

Lekki alkohol z jabłek zdobywa rynek w Polsce. Jego sprzedaż może przyspieszyć dzięki gastronomii.

Publikacja: 04.06.2015 22:00

Cydr zdobywa rynek alkoholu w Polsce. Sprzedaż może przyspieszyć dzięki gastronomii. Potencjał widzą

Cydr zdobywa rynek alkoholu w Polsce. Sprzedaż może przyspieszyć dzięki gastronomii. Potencjał widzą tam m.in. Kompania Piwowarska czy Ambra.

Foto: Flickr

W ponad 350 lokalach w Polsce można kupić już Green Mill z nalewaków, czyli z tzw. kija. Jego producent – Kompania Piwowarska – nie zamierza na tym poprzestać.

– Z miesiąca na miesiąc planujemy zwiększać liczbę lokali, w których serwowany jest nasz cydr z tzw. kija – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Pozostało 90% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Przemysł spożywczy
Kakao droższe od miedzi. Zyskuje na wartości szybciej niż bitcoin
Przemysł spożywczy
Chude lata dla alkoholi. Uderzyła je akcyza
Przemysł spożywczy
Kakao drożeje szybciej niż bitcoin
Przemysł spożywczy
Wielka Brytania grozi zakazem importu polskiego drobiu z powodu salmonelli
Przemysł spożywczy
McDonald's wprowadza do oferty popularne pączki Krispy Kreme