Cydr widzi potencjał w gastronomii

Lekki alkohol z jabłek zdobywa rynek w Polsce. Jego sprzedaż może przyspieszyć dzięki gastronomii.

Publikacja: 04.06.2015 22:00

Cydr zdobywa rynek alkoholu w Polsce. Sprzedaż może przyspieszyć dzięki gastronomii. Potencjał widzą

Cydr zdobywa rynek alkoholu w Polsce. Sprzedaż może przyspieszyć dzięki gastronomii. Potencjał widzą tam m.in. Kompania Piwowarska czy Ambra.

Foto: Flickr

Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Oferta promocyjna
dostęp do treści rp.pl już od 9,90 zł za pierwszy miesiąc!

Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.

Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.

Biznes
Problemy publicznej służby zdrowia napędzają prywatną
Materiał Promocyjny
SUV Mazda CX-30 M Hybrid z nowym silnikiem 186KM teraz już od 866 zł netto/msc.
Advertisement
Polityka
Rekonstrukcja rządu. „Wielu w PiS ucieszyłoby się z powrotu Beaty Szydło”
Dane gospodarcze
Globalny wzrost zaczął ostrzej hamować
Transport
Komunikacja publiczna mocno przyspieszyła. Bez pomocy UE będzie problem
Materiał Promocyjny
Nowy projekt polskiej marki Kazar i Grzegorza Krychowiaka
Dane gospodarcze
Nastroje konsumentów podążają za dochodami. Gwałtownie się pogorszyły
Biznes
Jajecznica za tysiąc złotych? Tak, bo z najdroższymi grzybami świata