Reklama

Nowy cydr od Żywca

Rośnie oferta lekkich alkoholi z jabłek. Grupa Żywiec wprowadza trzeci wariant smakowy pod marką Strongbow.

Publikacja: 04.04.2016 11:21

Rośnie oferta lekkich alkoholi z jabłek. Grupa Żywiec wprowadza trzeci wariant smakowy pod marką Str

Rośnie oferta lekkich alkoholi z jabłek. Grupa Żywiec wprowadza trzeci wariant smakowy pod marką Strongbow.

Foto: Fotorzepa, Roman Bosiacki Roman Bosiacki

Czołowy producent piwa w Polsce rozszerza ofertę, ponieważ w przeciwieństwie do lagerów, popyt cydr w Polsce jest coraz większy. W 2015 roku wydatki na niego zwiększyły się o ponad 40 proc. Robi to tym chętniej, że brytyjska marka Strongbow, którą oferuje, ciągu niespełna roku obecności w Polsce, zdobyła drugą pozycję.

- Marka weszła na rynek zdominowany przez jednego gracza i systematycznie rosnącą konkurencję. Podjęliśmy wyzwanie oferując konsumentom doskonały smak cydru i umożliwiając im wybór dwóch wariantów - mówi Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec i cydru. - Dzięki temu już w pierwszym roku Strongbow osiągnął status wicelidera rynku cydrów w Polsce. To satysfakcjonujący wynik biorąc pod uwagę, że w tym czasie sprzedaż w całej kategorii wzrosła o ponad połowę. Rozszerzenie rodziny o smak Dark Fruit jest więc naturalnym krokiem w kierunku pozycji lidera rynku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Reklama
Reklama