Dyskonty zalewają Polskę winami

W 2015 roku wydamy na wino prawie 2,2 mld zł. Najwięcej, z tej kwoty trafi do kasy Biedronki i Lidla.

Aktualizacja: 18.09.2015 08:21 Publikacja: 17.09.2015 22:00

Dyskonty zalewają Polskę winami

Foto: 123RF

Ten rok przyniesie lekkie ożywienie na rynku win w Polsce. Wydatki na nie zwiększą się o 4 proc. – szacuje winiarska grupa Ambra. W 2014 r. poszły w górę o 2 proc.

Jednak nie wszyscy skorzystają na poprawie sytuacji. – Nie licząc dyskontów, sprzedaż wina nie rośnie w Polsce – mówi Robert Ogór, prezes Ambry.

Pozostało 94% artykułu

BLACK WEEK. Teraz - 75% taniej!
Skorzystaj z oferty roku.

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Otrzymasz dostęp do serwisu rp.pl, w tym artykułów z "Rzeczpospolitej"
i weekendowego magazynu Plus Minus.

Przemysł spożywczy
Kosztowna wpadka w Subwayu. Kobieta zapłaciła blisko 30 tys. zł za kanapkę
Materiał Promocyjny
Budowa farm wiatrowych i fotowoltaicznych
Przemysł spożywczy
Cukru nie zabraknie, ale nie ma co liczyć, że szybko stanieje
Przemysł spożywczy
Mniej wina na świecie. Francja znów liderem
Przemysł spożywczy
Rogale świętomarcińskie. Wojna dyskontów z cukiernikami
Materiał Promocyjny
ORLEN Paczka ma 4000 automatów paczkowych i rośnie w imponującym tempie
Przemysł spożywczy
Biznesy Palikota: Manufaktura z układem, Tenczynek Dystrybucja bez układu
Materiał Promocyjny
Zaskoczenie nowymi usługami Orange