Reklama
Rozwiń

Dyskonty zalewają Polskę winami

W 2015 roku wydamy na wino prawie 2,2 mld zł. Najwięcej, z tej kwoty trafi do kasy Biedronki i Lidla.

Aktualizacja: 18.09.2015 08:21 Publikacja: 17.09.2015 22:00

Dyskonty zalewają Polskę winami

Foto: 123RF

Ten rok przyniesie lekkie ożywienie na rynku win w Polsce. Wydatki na nie zwiększą się o 4 proc. – szacuje winiarska grupa Ambra. W 2014 r. poszły w górę o 2 proc.

Jednak nie wszyscy skorzystają na poprawie sytuacji. – Nie licząc dyskontów, sprzedaż wina nie rośnie w Polsce – mówi Robert Ogór, prezes Ambry.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama