- Zdecydowaliśmy się ograniczyć ograniczyć serię do 77 sztuk - mówi główny stylista Marek Reichman. - Uznaliśmy, że 50 to zbyt mało, samochody stałyby wyłącznie w garażach i nikt by ich nie używał, a chcemy, aby samochody dawały także radość z jazdy. Sto jest zbyt oczywiste, więc zdecydowaliśmy się na 77, co przypomina także agenta 007, z którym marka jest kojarzona - dodaje.
Arabscy właściciele marki zastrzegli, że cały projekt musi być dochodowy i ekskluzywny. Panele poszycia są ręcznie kształtowane. Lusterka boczne są wlutowane w płaty drzwi.
Auto napędzane jest silnikiem V-12, którego podstawowe wersje stosowane są w innych modelach marki. Dla One-77 pojemność została zwiększona do 7,3 l, moc do 750 KM. Napęd trafia na koła tylne poprzez 6-stopniową skrzynię biegów. Samochód podczas testów osiągnął ponad 350 km/h, a od 0 do 100 km/h rozpędzał się w 3,5 s. One-77 jest najmocniejszym i najszybszym Astonem w historii.