Działający od dwóch lat Groupon może przeprowadzić ofertę publiczną jeszcze w tym roku.

W ciągu ostatnich trzech miesięcy firma podwoiła liczbę użytkowników. Obecnie z jej usług korzysta już 70 mln klientów. To sprawia, że ciągle rośnie jej wartość.

W kwietniu 2010 r. Groupon pozyskał od inwestorów, m.in. Digital Sky Technologies, 135 mln dol. na rozwój działalności. Wartość firmy szacowano wtedy na ok. 1,3 mld dol. Kolejne zastrzyki gotówki sprawiły, że w listopadzie Groupon wyceniany był już na 3 mld dol., zaś w styczniu tego roku na 4,75 mld. dol.

W grudniu ub.r. firma odrzuciła wartą 6 mld dol. ofertę przejęcia przez Google.

Groupon prowadzi rozmowy na temat debiutu giełdowego z Goldman Sachs i Morgan Stanley, informują osoby zbliżone do źródeł. Nieoficjalnie mówi się, że wartość firmy, dzięki ofercie publicznej, może wynieść nawet 15 mld dol.