Reklama

Netia zdobywa klientów w klasie ekonomicznej

Zanosi się na nową odsłonę batalii o abonenta stacjonarnego Internetu

Publikacja: 26.06.2012 03:13

– Konkurencja postawiła poprzeczkę wysoko, a rynek rośnie wolniej. Trzeba więc efektywniej walczyć o kurczący się tort – mówi Marcin Malinowski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Netii. Tak tłumaczy, dlaczego operator poszerzył od wczoraj ofertę o dostęp do Internetu w „ekonomicznej" wersji. Po 1,5 roku przerwy znowu sprzedaje usługę do 1 Mb/s. Kosztuje ona 29,9 zł na własnej sieci Netii, a na sieci Telekomunikacji Polskiej 35 zł (TP swoim klientom oferuje takie łącze za około 44 zł).

Takich cen za dostęp do sieci w Netii dawno nie widziano.

Michał Zawadzki, menedżer ds. produktu w tej firmie, przyznaje, że rynek usług Internetu stacjonarnego czuje m.in. większą konkurencję ze strony dostawców dostępu mobilnego.

Według Malinowskiego nowa oferta stanowić może wkrótce kilkanaście procent bieżącej sprzedaży Netii. Nie ukrywa on też, że z czasem telekom będzie przekonywać klientów do zakupu szybszej wersji i w pakietach.

Według Netii dostęp do stacjonarnego Internetu ma obecnie 46 proc. gospodarstw domowych (zdaniem TP?ponad 50 proc.)

Reklama
Reklama

Netia szacuje, że w br. rynek stacjonarnego Internetu urośnie o 5 – 7 proc.

Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Biznes
Biznes o cyrkularności – co mówią liderzy zmian
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama