W ub.r. szefem Infiniti został Johan de Nysschen, wcześniej szef Audi w USA. W tym roku Nysschen ściągną do Infiniti jeszcze dwóch pracowników Audi (Iana Bolina na szefa działu rozwoju i Fintana Knighta, któremu powierzył m.in. sprzedaż w Europie) oraz jednego z Opla (Stefana Weinmanna, który został rzecznikiem). Te wszystkie zmiany wynikają z długofalowych planów, zakładających dojście za 5 lat do pół mln aut. Dla ułatwienia osiągnięcia celu, Nissan uniezależnił Infiniti. Obie marki mają oddzielne siedziby (Infiniti w Hong Kongu, Nissan w Japonii) i różną strategię rozwoju produktu. Nysschen jednak nie ukrywa, że luksusowe samochody będą wykorzystywały techniczne osiągnięcia masowej marki.
Podobną strategię z powodzeniem zastosował koncern Volkswagena, w którym z centralnie opracowanych technicznych rozwiązań korzystają zarówno popularne Volkswagen lub Skoda oraz luksusowe Audi. Właśnie przykład Audi oraz BMW musiał podziałać pobudzająco na japońskiego właściciela Infiniti. Audi w 2011 roku wyprzedziło w sprzedaży Mercedesa i jest drugą najpopularniejszą marką aut luksusowych na świecie. Tego postępu dokonało w ostatnich latach. Nawet w tym roku światowa sprzedaż marki wzrosła o ponad 9 proc. i wykazuje wyższą dynamikę od BMW i Mercedesa. Japończycy wysnuwają z tego wniosek, że jest miejsce na rynku na nowe, dobrze zdefiniowane luksusowe samochody. W 2012 roku Infiniti na całym świecie poza Japonią sprzedało 150 tys. aut, o ponad 17 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe rynki to USA, Chiny i Rosja.
Japończycy są ostrożni w prognozach, ale na razie idzie im nieźle. Sprzedaż Infiniti w USA w 2012 roku wzrosła o 30 proc. W najbliższych czterech latach, poza wymianą już istniejących modeli (jak serii G na Q50), planują wprowadzenie czterech nowych modeli. Dzięki poszerzeniu oferty marka ma pokryć 80 proc. rynku luksusowych aut, przy obecnym pokryciu dochodzącym do 60 proc. Wśród nowości są m.in. elektryczny samochód oraz sportowy. W 2015 roku do sprzedaży wejdzie kompaktowy Infiniti, którego koncepcyjna wersja nazywa się Etherea. Produkcja samochodu ruszy w Wielkiej Brytanii w powiększanej fabryce Nissana. Auto wykorzysta przygotowaną dla Mercedesa Klasy A platformę.
Infiniti zadebiutowało w 1989 roku, samochody tej marki produkowane są przede wszystkim w Japonii, suv JX powstaje w USA, firma planuje niedługo ruszyć z produkcją w Chinach. Szef marki Johan de Nysschen zdradza, że kolejna fabryka może powstać także w Meksyku. W Polsce od dwóch lat sprzedaż oscyluje wokół dwustu sztuk.