Reklama
Rozwiń
Reklama

Libet rozszerza ofertę

Producent kostki brukowej wprowadził do sprzedaży włoskie płyty ceramiczne. Zainwestował też w szkolenia. Na żniwa liczy w trzecim i czwartym kwartale.

Publikacja: 20.05.2015 14:55

Od kwietnia Libet wprowadził do swojej oferty nową gamę produktów. Chodzi o  płyty i inne wyroby ceramiczne produkowane przez włoską firmę Mirage. Spółka będzie je oferować pod marką Libet Ceramic - Z Włochami mamy podpisaną umowę na wyłączność sprzedaży ich produktów w Polsce przez trzy lata. Dzięki temu poszerzamy ofertę, będziemy uzyskiwać na sprzedaży wysokie marże oraz zapewniamy dodatkowe wpływ naszym ponad 50 autoryzowanym punktom sprzedaży - mówi Thomas Lehmann, prezes Libetu. Nowa oferta ma przynosić grupie do 5 proc. przychodów. Dotychczas Libet sprzedawał niemal wyłącznie kostkę brukową, płyty, krawężniki i inne wyroby z cementu. Nowe wyroby produkty mogą być wykorzystywane do elewacji, basenów i podłóg.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama