Reklama
Rozwiń
Reklama

Libet rozszerza ofertę

Producent kostki brukowej wprowadził do sprzedaży włoskie płyty ceramiczne. Zainwestował też w szkolenia. Na żniwa liczy w trzecim i czwartym kwartale.

Publikacja: 20.05.2015 14:55

Od kwietnia Libet wprowadził do swojej oferty nową gamę produktów. Chodzi o  płyty i inne wyroby ceramiczne produkowane przez włoską firmę Mirage. Spółka będzie je oferować pod marką Libet Ceramic - Z Włochami mamy podpisaną umowę na wyłączność sprzedaży ich produktów w Polsce przez trzy lata. Dzięki temu poszerzamy ofertę, będziemy uzyskiwać na sprzedaży wysokie marże oraz zapewniamy dodatkowe wpływ naszym ponad 50 autoryzowanym punktom sprzedaży - mówi Thomas Lehmann, prezes Libetu. Nowa oferta ma przynosić grupie do 5 proc. przychodów. Dotychczas Libet sprzedawał niemal wyłącznie kostkę brukową, płyty, krawężniki i inne wyroby z cementu. Nowe wyroby produkty mogą być wykorzystywane do elewacji, basenów i podłóg.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama