Reklama

Libet rozszerza ofertę

Producent kostki brukowej wprowadził do sprzedaży włoskie płyty ceramiczne. Zainwestował też w szkolenia. Na żniwa liczy w trzecim i czwartym kwartale.

Publikacja: 20.05.2015 14:55

Od kwietnia Libet wprowadził do swojej oferty nową gamę produktów. Chodzi o  płyty i inne wyroby ceramiczne produkowane przez włoską firmę Mirage. Spółka będzie je oferować pod marką Libet Ceramic - Z Włochami mamy podpisaną umowę na wyłączność sprzedaży ich produktów w Polsce przez trzy lata. Dzięki temu poszerzamy ofertę, będziemy uzyskiwać na sprzedaży wysokie marże oraz zapewniamy dodatkowe wpływ naszym ponad 50 autoryzowanym punktom sprzedaży - mówi Thomas Lehmann, prezes Libetu. Nowa oferta ma przynosić grupie do 5 proc. przychodów. Dotychczas Libet sprzedawał niemal wyłącznie kostkę brukową, płyty, krawężniki i inne wyroby z cementu. Nowe wyroby produkty mogą być wykorzystywane do elewacji, basenów i podłóg.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Nowelizacja przepisów o KSC idzie na rząd. Nadal nie wszystko jest ustalone
Biznes
Alarmujący ranking gotowości opieki zdrowotnej Globsec. Polska trzecia od końca
Biznes
Asseco. Między wierszami widać rekordową dywidendę
Biznes
Amerykańscy żołnierze zostaną w Polsce, umowa UE–Mercosur i obniżka stóp
Biznes
Asseco idzie na rekord. Akcje drożeją
Reklama
Reklama