Reklama

Klienci banków polubili konto na selfie

Zdalne zakładanie kont cieszy się rosnąca popularnością. Wciąż nie jest to dominująca forma pierwszego kontaktu z bankiem, ale wkrótce może się to zmienić.

Publikacja: 25.01.2023 03:00

Klienci banków polubili konto na selfie

Foto: AdobeStock

Usługa konto na selfie staje się powoli standardem w polskiej bankowości, szczególnie po okresie pandemii, gdy wszyscy szukali sposobów na zdalny kontakt z klientami. Z raportu Deloitte z 2022 r. wynika, że już 80 proc. polskich banków oferuje otwarcia konta z wykorzystaniem smartfona i aplikacji bankowej. Z naszej minisondy wynika zaś, że wśród dużych banków odsetek ten sięga nawet 100 proc.

Spore zainteresowanie

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
WIBOR w centrum sporu. Co czeka kredytobiorców po opinii rzecznika TSUE?
Banki
Opinia TSUE w sprawie WIBOR. Banki mogą odetchnąć z ulgą?
Banki
Cyberincydent w PKO BP. Etyczny haker wskazał lukę w zabezpieczeniach?
Banki
Prezes BGK: Będzie nowy wehikuł do finansowania obronności
Banki
Incydent w PKO BP. Czyje dane ujawniono?
Reklama
Reklama