Klienci banków polubili konto na selfie

Zdalne zakładanie kont cieszy się rosnąca popularnością. Wciąż nie jest to dominująca forma pierwszego kontaktu z bankiem, ale wkrótce może się to zmienić.

Publikacja: 25.01.2023 03:00

Klienci banków polubili konto na selfie

Foto: AdobeStock

Usługa konto na selfie staje się powoli standardem w polskiej bankowości, szczególnie po okresie pandemii, gdy wszyscy szukali sposobów na zdalny kontakt z klientami. Z raportu Deloitte z 2022 r. wynika, że już 80 proc. polskich banków oferuje otwarcia konta z wykorzystaniem smartfona i aplikacji bankowej. Z naszej minisondy wynika zaś, że wśród dużych banków odsetek ten sięga nawet 100 proc.

Spore zainteresowanie

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Banki
To koniec prawdziwej bankowości w Rosji. Reżim kładzie rękę na kontach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Banki
Ważą się losy banków i kredytobiorców. Wskaźnik WIBOR oceni unijny Trybunał
Banki
Stopy procentowe bez zmian, RPP robi sobie przerwę po majowym cięciu. Co dalej?
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Banki
Na EKF lawina pochwał za pomysł połączenia PZU i Pekao