Wydatki na gadżety zwiększą koszty

www.sxc.hu
[b]Jesteśmy spółką. Jako właściciele centrum handlowego jesteśmy organizatorem różnego rodzaju imprez o charakterze promocyjnym, w czasie których rozdawane są słodycze, gadżety oraz losowane są nagrody rzeczowe. Celem takich imprez jest przyciągnięcie większej ilości klientów odwiedzających centrum handlowe i w rezultacie sklepy znajdujące się na terenie centrum (podstawowym źródłem przychodów spółki są bowiem przychody z najmu). Czy wydatki na słodycze, gadżety firmowe i nagrody rzeczowe mogą być kosztem podatkowym?[/b][b]Tak.[/b] Ponieważ działania te mają na celu zwiększenie przychodów spółki, to może ona zaliczyć słodycze, gadżety firmowe oraz nagrody rzeczowe rozdawane klientom do kosztów uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o CIT. Kosztami uzyskania przychodów są bowiem wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów z wyjątkiem wymienionych w art. 16 ustawy.Prawidłowo...
Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL