fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biznes

InPost: 20-proc. w ramach kontraktów na obsługę firm

materiały prasowe
Badania przeprowadzone przez MillwardBrown wskazują, że 61 proc. Polaków zna operatora pocztowego InPost.

Firma dysponuje już siecią ponad 8,3 tys. punktów obsługi klienta, z których 76 proc. czynna jest w soboty, a 8 proc. w niedziele. Codziennie korespondencję i paczki dostarcza ponad 10 tys. doręczycieli. Ze szczegółowej analizy danych MillwardBrown wynika, że popularność firmy jest jeszcze wyższa w środowisku osób młodszych, lepiej wykształconych oraz mieszkańców większych miast. - Zależy nam, by świadczone przez nas usługi były dostępne dla jak najszerszego grona odbiorców. Cały czas ulepszamy naszą ofertę oraz poszerzamy jej zasięg. W ostatnim czasie rozpoczęliśmy współpracę strategiczną z Allegro, zwiększamy liczbę placówek i wdrażamy Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru - wylicza Sebastian Anioł, prezes InPostu.

W 2014 roku spółka zrealizowała kontrakty na obsługę korespondencji na rzecz ponad 2600 przedsiębiorstw. To oznacza 20-proc. wzrost rok do roku. W 2013 roku liczba przesyłek obsłużonych przez InPost wyniosła około 240 mln sztuk, zaś w 2014 roku ponad 280 mln sztuk.

Źródło: ekonomia.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA