Reklama
Rozwiń
Reklama

Trzeba umieć czytać znaki czasu

Kiedyś na targach najważniejsze były eksponaty. Teraz miejsce do rozmów – mówi Przemysław Trawa, prezes Grupy MTP.

Publikacja: 02.06.2019 21:00

Trzeba umieć czytać znaki czasu

Foto: materiały prasowe

Jak kręci się biznes targowy? Na ile wpływa na niego utrzymujący się wzrost gospodarczy?

Mamy tu do czynienia z zadziwiającym zjawiskiem. Przy pewnych wydarzeniach targowych im gorzej dzieje się w danej branży, tym większe korzyści odnoszą z tego targi. Ale w większości targowych imprez jest prawidłowość: im lepiej w branży tym lepiej dla targów.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama