Reklama

Federica Tremolada: Rap łączy się z popem

Federica Tremolada, dyrektor Spotify Europy Południowej i Wschodniej, o gustach słuchaczy. W serwisie mającym 320 mln użytkowników są podcasty „Rzeczpospolitej".

Aktualizacja: 30.11.2020 22:10 Publikacja: 30.11.2020 18:49

Federica Tremolada, Spotify

Federica Tremolada, Spotify

Foto: Spotify

Jak w tym roku zmieniły się tendencje w odsłuchiwaniu playlist i utworów? Jaki wpływ miał na to Covid?

Ten rok wyraźnie odróżnia się od pozostałych. Już od jego pierwszych miesięcy, kiedy ludzie na całym świecie spędzali coraz więcej czasu w domowym zaciszu, mogliśmy zaobserwować, jak muzyka i słuchanie podcastów zmieniało się na różne sposoby.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Publicystyka
Prof. Andrzej Nowak: Niemiecką polityką wschodnią kierują dwa niebezpieczne przesądy
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Publicystyka
Estera Flieger: Czasy oburzingu. Keira Knightley słusznie się wypisała
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Zapłaćcie pierwszym damom, a także drugim i trzecim!
Publicystyka
Jan Zielonka: Choroba suwerennizmu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Publicystyka
Marek A. Cichocki: Lawina ruszyła, to nie koniec wojen
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama