Reklama

Baker McKenzie wzmacnia Praktykę Prawa Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Marcin Trepka dołączył do kancelarii Baker McKenzie Krzyzowski i Wspólnicy sp.k. obejmując stanowisko partnera w Praktyce Prawa Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Razem z nim do kancelarii dołączy trzech członków jego zespołu: Elżbieta Buczkowska, Martyna Wurm i Łucja Olszewska.

Publikacja: 02.11.2020 18:30

Baker McKenzie wzmacnia Praktykę Prawa Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Foto: Adobe Stock

dgk

- Bardzo się cieszę, że do naszej kancelarii dołącza Marcin wraz z zespołem. Jestem przekonany, że jego duże doświadczenie oraz proklienckie nastawienie znacząco przyczynią się do sukcesu naszej praktyki Prawa Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Mamy jeden z największych zespołów ekspertów prawa konkurencji wśród międzynarodowych kancelarii prawnych obecnych w Polsce. Są oni w stanie udzielać doskonałych porad prawnych w każdym aspekcie prawa konkurencji i ochrony konsumentów, w tym w kwestiach multijurysdykcyjnych - powiedział Tomasz Krzyżowski, partner kierujący praktyką transakcyjną w warszawskim biurze Baker McKenzie.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
W sądzie i w urzędzie
Nowa usługa w aplikacji mObywatel. Pięć razy w miesiącu za darmo
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Sądy i trybunały
Tak koalicja 15 października „przejmie” Trybunał Konstytucyjny. Jest zapowiedź
Praca, Emerytury i renty
Emerytury bezdzietnych kobiet. Czy petycja ma szansę zmienić prawo?
Prawo drogowe
Prawo jazdy po 65. roku życia. Będą nowe przepisy w Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Zawody prawnicze
Zakaz używania tytułu i bez presji załatwiania zastępstwa na urlopie. Będą nowe przepisy o adwokaturze
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama