Reklama

Ubezpieczenia w czasie chaosu

Nawet podczas trwania pandemii zawarcie czy przedłużenie ubezpieczenia jest często koniecznością. Można to zrobić zdalnie, bez wychodzenia z domu.

Aktualizacja: 18.03.2020 21:30 Publikacja: 18.03.2020 20:00

Ubezpieczenia w czasie chaosu

Foto: AFP

„Priorytetem ubezpieczycieli jest obsługa klientów i poszkodowanych w taki sposób, by nie musieli wychodzić z domu. Dlatego wszędzie, gdzie to możliwe, działa obsługa zdalna. Tak jest nie tylko przy sprzedaży polis, ale i w likwidacji szkód. Wykorzystujemy technologię, aby w czasie pandemii chronić naszych klientów i pracowników" – pisze na blogu Polskiej Izby Ubezpieczeń Andrzej Maciążek, wiceprezes PIU.

Przypomina, że duża część umów ubezpieczenia i procesów obsługi szkód już wcześniej opierała się na elektronicznym obiegu dokumentów oraz bezgotówkowych wypłatach odszkodowań i świadczeń. To system sprawdzony i stosowany np. przy likwidacji szkód samochodowych czy w mieszkaniach i domach. Na dużą skalę działa m.in. w czasie klęsk żywiołowych, gdy szybka wypłata odszkodowań jest priorytetem. Również w czasie pandemii związanej z koronawirusem bez problemu można zdalnie przekazywać ubezpieczycielowi zdjęcia, dokumenty, zawierać i wypowiadać umowy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ubezpieczenia
Coraz więcej kierowców rezygnuje z napraw. Winne ceny i drogie części
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ubezpieczenia
Minorowe nastroje ubezpieczycieli. Wierzą w AI, ale zagrożenia przeważają
Ubezpieczenia
mStłuczka w mObywatelu już działa. Wiemy, ile szkód kierowcy zgłosili tą drogą
Ubezpieczenia
PZU odświeża i rozszerza ofertę ubezpieczeń na życie i zdrowie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Ubezpieczenia
PZU ma nowego prezesa. Jak długo pokieruje nim Bogdan Benczak?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama