Reklama

Czapki kucharskie z głów

Justyna Adamczyk. Redaktor naczelna przewodnika „Gault & Millau Polska" mówi o gastronomii w naszym kraju.

Publikacja: 09.07.2015 18:53

Czapki kucharskie z głów

Foto: materiały prasowe

Rz: Zacznijmy od wyjaśnienia, czym jest „Gault & Millau".

Justyna Adamczyk: Na świecie są dwa naprawdę liczące się międzynarodowe przewodniki gastronomiczne – stuletni „Michelin" i pięćdziesięciolatek „Gault & Millau". W 1965 roku założyli go we Francji dwaj panowie, Henri Gault i Christian Millau. Ponieważ nie wszyscy radzą sobie z francuską wymową [go e mijo], od przyszłego roku nasz przewodnik będziemy nazywali „Żółtym przewodnikiem", w odróżnieniu od „Michelina" nazywanego „Czerwonym".

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Kultura
Córka lidera Queen: filmowy szlagier „Bohemian Rhapsody" pełen fałszów o Mercurym
Kultura
Ekskluzywna sztuka w Hotelu Warszawa i szalone aranżacje
Kultura
„Cesarzowa Piotra”: Kristina Sabaliauskaitė o przemocy i ciele kobiety w Rosji
plakat
Andrzej Pągowski: Trzeba być wielkim miłośnikiem filmu, żeby strzelić sobie tatuaż z plakatem do „Misia”
Patronat Rzeczpospolitej
Warszawa Singera – święto kultury żydowskiej już za chwilę
Reklama
Reklama