Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2019 11:45 Publikacja: 16.10.2019 11:26
Foto: mat.pras.
Sprawa dotyczy reklam Coca-Coli związanych z festiwalem muzycznym na Węgrzech. Plakaty promowały akceptację społeczności LGBT i spowodowały apele o bojkot produktów firmy.
Plakaty dotyczące znanego Sziget Festival pod hasłem „Love Revolution” pokazywały trzy pary, przy czym jedna z nich - heteroseksualna - ukazana była w trakcie pocałunku. Na innym plakacie była dwójka kobiet pijących przez słomki z jednej butelki, na trzecim - męska para, w której jeden mężczyzna trzyma Colę w rękach, a drugi go obejmuje. Na plakatach o tym, że są to pary, a nie przyjaciele, sugerowało tylko angielskie hasło „Love is love”.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Terrassa, miasto w Hiszpanii, tymczasowo zakazało adopcji czarnych kotów ze schronisk, by zapobiec potencjalnie...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Koreański Instytutu ds. Zjednoczenia Narodowego, państwowy instytut badawczy zajmujący się analizą, planowaniem...
62 proc. Duńczyków uważa rosyjską agresję za jedno z trzech najpoważniejszych zagrożeń, z jakimi mierzy się dziś...
Książę Andrzej wydał specjalny komunikat, w którym poinformował, że zdecydował się zrzec tytułu królewskiego. „W...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Ahn Hak-sop, 95-letni były żołnierz Korei Północnej, na konferencji prasowej w Seulu zwrócił się z apelem do poł...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas