Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.03.2020 13:14 Publikacja: 05.03.2020 13:08
Foto: Bloomberg
Starbucks od dawna zachęca swoich klientów do proekologicznych działań, między innymi do przynoszenia własnych kubków, szklanek czy termosów do kawiarni. Miało to na celu nie tylko ochronę środowiska, ale też przynosiło korzyści finansowe dla obydwu stron, ponieważ wielbiciele kawy mogli dzięki temu liczyć na 10-proc. zniżkę, a sieć ograniczyła wydatki na zakup jednorazowych kubeczków.
Teraz jednak z uwagi na postępującą epidemię koronawirusa Starbucks został zmuszony zaprzestać tymczasowo tej praktyki. Sieć poinformowała, że nie będzie akceptować prywatnych kubków i innych naczyń przynoszonych przez klientów z przyczyn higienicznych - podaje CNN.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas