Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.10.2020 06:31 Publikacja: 14.10.2020 22:11
Foto: Bloomberg
Uralska Fabryka Wagonów „Uralwagonzawod" (UWZ) w Niżnym Tagile nie zawarła na 2021 r ani jednego kontraktu na choćby jeden wagon - pisze rosyjska gazeta RBK, powołując się na źródła u jednego z największych przewoźników kolejowych - klientów zakładu, a także rozmówców bezpośrednio w przedsiębiorstwie.
Dlatego, aby utrzymać się na powierzchni „przedstawiciele UWZ muszą prosić klientów o zakup przynajmniej kilku wagonów". Największymi klientami cywilnej części uralskiej fabryki powstałej jeszcze za czasów stalinowskich, był węglowy SUEK, firma FGK - towarowa spółka zależna państwowego RŻD (Rosyjskie Koleje Żelazne), a także PGK - prywatny przewoźnik towarowy. Żaden z tych klientów nie zamówił w UWZ wagonów na 2021 i kolejne lata.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Microsoft zwolni około 9000 pracowników. Ta zmiana dotknie około 4 proc. globalnej siły roboczej spółki w różnyc...
Del Monte Foods, 138-letnia firma najlepiej znana z konserwowanych owoców i warzyw, ogłosiła upadłość i poszukuj...
Komisja Europejska proponuje ambitny cel redukcji emisji. Polska krytykuje ETS2, USA i Wietnam zawierają przełom...
W 2028 r. Polska Grupa Zbrojeniowa ma montować pierwsze czołgi K2PL. W tym samym roku produkcja amunicji 155 ma...
Umowa na zakup 180 czołgów K2 od koreańskiego koncernu Hyundai Rotem jest gotowa i ma być podpisana jeszcze w li...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas