Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.10.2020 06:31 Publikacja: 14.10.2020 22:11
Foto: Bloomberg
Uralska Fabryka Wagonów „Uralwagonzawod" (UWZ) w Niżnym Tagile nie zawarła na 2021 r ani jednego kontraktu na choćby jeden wagon - pisze rosyjska gazeta RBK, powołując się na źródła u jednego z największych przewoźników kolejowych - klientów zakładu, a także rozmówców bezpośrednio w przedsiębiorstwie.
Dlatego, aby utrzymać się na powierzchni „przedstawiciele UWZ muszą prosić klientów o zakup przynajmniej kilku wagonów". Największymi klientami cywilnej części uralskiej fabryki powstałej jeszcze za czasów stalinowskich, był węglowy SUEK, firma FGK - towarowa spółka zależna państwowego RŻD (Rosyjskie Koleje Żelazne), a także PGK - prywatny przewoźnik towarowy. Żaden z tych klientów nie zamówił w UWZ wagonów na 2021 i kolejne lata.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trump grozi 30 proc. cłami na towary z UE, Ryanair dogaduje się z Modlinem i zwiększa siatkę połączeń, a Bruksel...
KE chce drastycznie podnieść akcyzę na papierosy i wyroby tytoniowe, a częścią uzyskanych w ten sposób przez kra...
Truskawki, wprawdzie nie z kluskami i jogurtem, ale ze śmietaną można jeszcze na Wimbledonie kupić, ale kibice ż...
Finansowanie dla polskich start-upów gwałtownie spada. W Rzymie państwa europejskie ustalają szczegóły odbudowy...
Do 22,5 zł rosły notowania Pepco Group na otwarciu czwartkowej sesji w reakcji na wyniki i plany handlowego prze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas