Reklama

Blue Monday, czyli jak sztuczka PR stała się wymówką dla malkontentów

To dzisiaj, 15 stycznia ma przypadać najbardziej przygnębiający dzień roku - Blue Monday, który wyznacza brytyjski psycholog, Cliff Arnall. Teoretycznie mamy więc prawo czuć się dzisiaj źle, choć sam autor określenia twierdzi, że w ten sposób chciał zmobilizować ludzi do działania…

Publikacja: 15.01.2018 11:19

Blue Monday, czyli jak sztuczka PR stała się wymówką dla malkontentów

Foto: Flickr, fot. fakelvis

Poniedziałki, gdy po weekendzie wracamy do pracy, dla większości są dość trudne. Jednak najtrudniejszy do przeżycia i najbardziej przygnębiający w roku jest na północnej półkuli trzeci poniedziałek stycznia - twierdzi Cliff Arnall, walijski psycholog, który od 2005 r. co roku określa dokładny termin Blue Monday. Bo ten przypada w niektórych latach na drugi albo czwarty poniedziałek- tak było w 2016 r., gdy najbardziej smętny dzień roku wyznaczono na 25 stycznia.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama