Reklama
Rozwiń
Reklama

Blue Monday, czyli jak sztuczka PR stała się wymówką dla malkontentów

To dzisiaj, 15 stycznia ma przypadać najbardziej przygnębiający dzień roku - Blue Monday, który wyznacza brytyjski psycholog, Cliff Arnall. Teoretycznie mamy więc prawo czuć się dzisiaj źle, choć sam autor określenia twierdzi, że w ten sposób chciał zmobilizować ludzi do działania…

Publikacja: 15.01.2018 11:19

Blue Monday, czyli jak sztuczka PR stała się wymówką dla malkontentów

Foto: Flickr, fot. fakelvis

Poniedziałki, gdy po weekendzie wracamy do pracy, dla większości są dość trudne. Jednak najtrudniejszy do przeżycia i najbardziej przygnębiający w roku jest na północnej półkuli trzeci poniedziałek stycznia - twierdzi Cliff Arnall, walijski psycholog, który od 2005 r. co roku określa dokładny termin Blue Monday. Bo ten przypada w niektórych latach na drugi albo czwarty poniedziałek- tak było w 2016 r., gdy najbardziej smętny dzień roku wyznaczono na 25 stycznia.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Praca
Regulacyjny kij pomoże zwiększyć udział kobiet we władzach firm
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Praca
Amerykańskie Zetki mniej wierzą w siłę dyplomu i obawiają się AI
Praca
Szefowie zachodnich firm stawiają na inwestycje w AI
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama