Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 20.09.2019 09:05 Publikacja: 20.09.2019 08:28
Foto: Fotorzepa / Jerzy Dudek
Polska Fundacja Narodowa zapłaciła w ciągu kilkunastu miesięcy ponad 5,5 mln dolarów, czyli ponad 20 mln złotych, amerykańskiej firmie PR-owej za wypromowanie naszego kraju w USA.
W 2017 roku PFN zatrudniła amerykańską firmę PR-ową White House Writers Group, która miała doradzać w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Członkiem Komisji Etyki Poselskiej został Witold Tumanowicz z Konfederacji, znany z kontrowersyjnej wypowiedzi n...
- Ja uważam, że sam fakt, że 30 osób z różnych partii i instytucji w państwie usiadło i rozmawiało ze sobą w spo...
Prezydent Karol Nawrocki podpisał zgodę na pobyt na terytorium Polski wojsk Sojuszu Północnoatlantyckiego w rama...
„Czy chciał(a)by Pani/Pan aby Szymon Hołownia, zgodnie z umową koalicyjną, przestał być marszałkiem Sejmu 15 lis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas