Reklama
Rozwiń

Polski biznes w sytuacji pandemii

Na początku kwietnia w Akademii Leona Koźmińskiego zaczęliśmy długodystansowy program badawczy, aby zrozumieć dynamikę adaptacji firm do trwającego właśnie kryzysu. Tym razem prezentujemy wyniki z drugiej tury badań, obejmującej doświadczenia firm w ostatnich trzech tygodniach kwietnia i na początku maja.

Publikacja: 20.05.2020 17:20

Polski biznes w sytuacji pandemii

Foto: Bloomberg

O udzielenie odpowiedzi ponownie zwróciliśmy się do menedżerów i przedsiębiorców, absolwentów programów Executive MBA prowadzonych przez lata w Akademii, który wzięli udział w pierwszej turze badań. Otrzymaliśmy ponad 80 odpowiedzi (w pierwszej turze ponad 100).

W pierwszej turze prosiliśmy w kwestionariuszu o wybór odpowiedzi na pytania zamknięte dotyczące tego, kiedy odczuli pierwsze skutki pandemii, jakie były pierwsze zakłócenia oraz jakie były pierwsze działania, które podjęli. Po drugie prosiliśmy o swobodną odpowiedź na pytania otwarte dotyczące tego, jakie zakłócenie było najważniejsze dla ich biznesu w ostatnich dwóch tygodniach i dlaczego, które zakłócenia stały się mniej dotkliwe i dlaczego oraz jak oceniają skuteczność swoich reakcji kryzysowych i jak sobie z sytuacją pandemii radzą.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Polacy oszczędzają jak nigdy dotąd. Ale dlaczego trzymają miliardy na kontach?
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Czas ucieka. UE musi znaleźć sposób na rosyjskie aktywa
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Ustawa schronowa, czyli tworzenie prawa do poprawy
Opinie Ekonomiczne
Ptak-Iglewska: USA zostawiają w biedzie swoich obywateli. To co mają dla UE?
Opinie Ekonomiczne
Bartłomiej Sawicki: Rachunki za prąd „all inclusive” albo elastyczne taryfy