Reklama

To był rok Dawida Podsiadły i raperów

Stadionowy blitzkrieg Podsiadły i polski rap zdominowały krajowy rynek. Świat pokochał Billie Eilish i Pink. Najwięcej za koncert brali Stonesi – 11 mln dolarów.

Publikacja: 29.12.2019 17:59

Dawid Podsiadło od lat nie ma konkurencji. Show na PGE Narodowym zgromadził 60 tys. fanów

Dawid Podsiadło od lat nie ma konkurencji. Show na PGE Narodowym zgromadził 60 tys. fanów

Foto: materiały prasowe

Przełomowym wydarzeniem był występ Dawida Podsiadły, który jako pierwszy polski popowy artysta wypełnił PGE Narodowy, gromadząc 60 tysięcy fanów i sprzedając bilety szybciej niż Metallica. Polski show-biznes czekał na takie wydarzenie od 1987 r., gdy na Stadionie X-lecia, poprzedniku Narodowego, comeback Perfectu zgromadził 40 tysięcy fanów. Pointując sukces na PGE Narodowym, Podsiadło sprzedał 80 tysięcy biletów na dwa stadionowe występy w 2020 r. – w Gdańsku i we Wrocławiu. Warto przypomnieć, że podczas zeszłorocznych jesienno-zimowych koncertów w największych halach Dawid przyciągnął ponad 100 tysięcy fanów, a sprzedaż biletów w stolicy skończyła się na sześciu triumfalnych wieczorach na Torwarze. Nic dziwnego, że płyta „Małomiasteczkowy" z października 2018 r. jest trzecią z rzędu w dorobku muzyka, która uzyskała status Diamentowej (ponad 150 tysięcy egzemplarzy).

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Jubileuszowa gala wręczenia nagród Koryfeusz Muzyki Polskiej 2025
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Kultura
Wizerunek to potęga: pantofelki kochanki Edwarda VIII na Zamku Królewskim
Kultura
Czytanie ma tylko dobre strony
Kultura
Popkulturowa kariera „Stańczyka", czyli od muralu w Paryżu do okładki płyty Lady Gaga
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Kultura
Polski projekt z nagrodą DesignEuropa Awards 2025
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama