Reklama

Cieszanów Rock Festiwal - można wylicytować dożywotni karnet

Piątego maja organizatorzy powiadomili o odwołaniu Cieszanów Rock Festival. Jedenasta edycja jednej z najpopularniejszych imprez rockowych w kraju przechodzi do Internetu i obędzie się w dniach 22-22 sierpnia tego roku.

Aktualizacja: 12.05.2020 11:30 Publikacja: 12.05.2020 10:55

Cieszanów Rock Festiwal - można wylicytować dożywotni karnet

Foto: materiały prasowe

mz

Mimo zapowiadanej wirtualnej edycji, emocje wokół CRF nie słabną. Wprost przeciwnie. Do akcji przystąpili fani festiwalu, którzy masowo deklarują chęć zachowania biletu i szukają nowych sposobów na wsparcie dla ulubionej imprezy.

Epidemia koronawirusa uruchomiła nowe społeczne zachowania. Jednym z nich jest odpowiedzialna postawa konsumentów. Mimo ekonomicznego kryzysu ludzie postanowili wspierać finansowo swoje ulubione miejsca, marki i wydarzenia. Tak się dzieje w przypadku Cieszanów Rock Festiwalu, który w zeszłym tygodniu, z powodu pandemii i rządowych restrykcji dotyczących imprez masowych, przeniósł tegoroczną edycję do Internetu. Organizatorzy zapowiedzieli koncerty online zespołów z tegorocznego lineupu, wirtualny Przegląd Zespołów oraz akcje społeczne na grupie facebookowej POLE NAMIOTOWE CRF.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Jubileuszowa gala wręczenia nagród Koryfeusz Muzyki Polskiej 2025
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Kultura
Wizerunek to potęga: pantofelki kochanki Edwarda VIII na Zamku Królewskim
Kultura
Czytanie ma tylko dobre strony
Kultura
Popkulturowa kariera „Stańczyka", czyli od muralu w Paryżu do okładki płyty Lady Gaga
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Kultura
Polski projekt z nagrodą DesignEuropa Awards 2025
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama