Dom Development *****
Bardzo dobra strona pozwalająca na łatwe filtrowanie oferty. Szybkie połączenie telefoniczne ze sprzedawcą, który wyjaśnił dokładnie, gdzie i ile mieszkań oraz w jakich cenach i o jakim układzie spełnia obecnie w Warszawie nasze wymagania (i kiedy będą gotowe). Trochę wybrzydzamy, ale pani konsultant od razu podaje inne lokalizacje, podając kolejne szczegóły. Oferuje wysłanie oferty e-mailem i proponuje spotkanie.
Budimex *****
Przejrzyste i zawierające dużo informacji strony są już standardem w tej branży. Budimex tutaj nie odstaje. Sprawne połączenie telefoniczne, konsultant informuje o spełniających nasze wymagania mieszkaniach i terminach oddania, wyjaśnia różnice w cenach w danych lokalizacjach. Zapytany odpowiada, że raczej nie podlegają negocjacji. Na duży plus zaliczamy fakt, że łączymy się od razu z osobą mającą dostęp do wszelkich informacji o inwestycjach firmy, dzięki temu nie musimy wertować stron WWW ani obdzwaniać osób odpowiedzialnych za poszczególne projekty.
JWC *****
To była jedna z najbardziej rzeczowych rozmów. Nie dość, że sporo mieszkań spełniało nasze wymagania i było w czym wybierać, to jeszcze konsultant przedstawiał wszelkie informacje z dużą precyzją, wskazał, że istnieje pewne pole do negocjacji cen, wyjaśnił, że kupno garażu nie zawsze jest konieczne. Jego postawa wskazywała, że firma jest w stanie wykazać się dużą elastycznością. Po rozmowie handlowiec wysłał SMS ze swoimi namiarami.
Polnord ****
Przejrzysta strona internetowa z dobrą wyszukiwarką inwestycji pozwala szybko znaleźć numer telefonu. Konsultant informuje, że małe mieszkania rozchodzą się bardzo szybko i trzeba się szybko decydować, w przeciwnym razie trzeba będzie poczekać na zakończenie kolejnych etapów. Jest możliwość negocjacji cen, ale rabaty są niewielkie. Plus za długie godziny działania infolinii, minus za niepodanie bezpośrednich namiarów do siebie.
LC Corp ****
Dobra strona internetowa, przejrzyste rozpisanie inwestycji i udana pierwsza próba kontaktu telefonicznego. Konsultant odpowiadał na pytania, informował o dostępnych mieszkaniach nas interesujących (akurat nie było ich wiele), ale był lakoniczny i raczej mało aktywny. Klient potrzebujący uwagi mógłby poczuć się rozczarowany. Konsultant podał bezpośredni kontakt do sprzedawcy, oferując wysyłkę materiałów e-mailem.
Murapol ****
Czytelna strona ze szczegółowym wykazem inwestycji w poszczególnych miastach. Bezproblemowy kontakt telefoniczny z przedstawicielem. Zaznaczył on, że na wybrane lokum w stolicy trzeba czekać do końca 2018 r. Wyjaśnił sytuację na rynku, wskazując, że małe mieszkania błyskawicznie znajdują nabywców. Podał bezpośredni numer do siebie, odesłał na stronę internetową, wskazując na informacje o harmonogramach innych inwestycji firmy. Na koniec nie dał jednak instrukcji, co robić, gdybyśmy chcieli kontynuować zakupy. Za to odjęta gwiazdka.