Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.01.2018 06:01 Publikacja: 24.01.2018 05:56
Foto: fot. Simon Way, Cancer Research UK
Cancer Research UK (organizacja charytatywna, największa na świecie niezależna organizacja finansująca walkę z nowotworami) opublikowała raport oceniający związek między oglądaniem telewizji, a dietą. Z opracowania wynika, że nastolatki, które oglądają dużo programów telewizyjnych, zjadają setki ponadprogramowych przekąsek.
Bombardowanie reklamami niezdrowego, wysokokalorycznego jedzenia powoduje, że młodzi widzowie mogą spożywać znacznie więcej smakołyków - ciastek, chipsów, słodkich napojów, itp. - niż ich rówieśnicy, oglądający telewizję pozbawioną reklam. Ilość „dodatkowych” przekąsek może – w przypadku tych pierwszych - przekroczyć 500 rocznie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Eye-tracking – śledzenie ruchu gałek ocznych – zrewolucjonizował marketing, medycynę, sport i projektowanie inte...
Głośno ostatnio się zrobiło o jachtach kupowanych za pieniądze z Krajowego Planu Odbudowy. Te historie przykrywa...
Zmiany zachodzące w klimacie wpływają na populację organizmów tworzących fitoplankton. Najnowsze badanie sugeruj...
Angielscy naukowcy przeprowadzili eksperyment, który może okazać się przełomowy dla ustalenia pochodzenia życia...
Kryzys wieku średniego może należeć do przeszłości - twierdzą naukowcy. Jak wynika z najnowszych badań, moment w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas