fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media

Dziennikarz Trójki: Kazano promować wywiady Kaczyńskiego, były „dni z prezydentem”

Fotorzepa/ Andrzej Bogacz
- Nie ma komu prowadzić programów. Zostali nominaci polityczni i pasjonaci, dla których radio jest stylem życia - twierdzi wieloletni dziennikarz radoiwej Trójki, po zamieszaniu, związanym z usunięciem ze szczytu Listy Przebojów utworu Kazika Staszewskiego „Twój ból jest lepszy niż mój”.

- Jestem patriotą Polskiego Radia, ale mam poważny problem z powrotem na Myśliwiecką, gdy przestawimy się na normalny tryb pracy po koronawirusie. Trójka została zarżnięta, grafik jest pusty - stwierdził dziennikarz, chcący zachować anonimowość, cytowany przez Wirtualną Polskę.

Oficjalnie po zamieszaniu, wywołanym decyzją o „anulowaniu” 1998. notowania Listy Przebojów Trójki, ze stacji odeszli Marek Niedźwiecki czy Marcin Kydryński. We wtorek o złożeniu wypowiedzenia poinformował Piotr Metz, dyrektor muzyczny PR3.

Dowiedz się więcej: Piotr Metz odchodzi z Trójki i ujawnia SMS od szefa stacji

Jak twierdzą rozmówcy WP, Trójka została „zdominowana” przez polecenia wydawane przez Agnieszkę Kamińską. Prezes Polskie Radia realizować miała wizję radia autorstwa Krzysztofa Czabańskiego, szefa Rady Mediów Narodowych, prezesa PR w latach 2006-2009. - Dochodziło do takich absurdów, w których ręcznie ustalano każdy temat audycji „Za a nawet przeciw”, aby tylko nie dać pretekstu do politycznych napięć. Wydawano nam polecenia promowania wywiadów Jarosława Kaczyńskiego w „Gazecie Polskiej Codziennie” i TVP Info. Gdy coś tam powiedział, otwieraliśmy tym serwisy informacyjne. Były także „dni z prezydentem”, gdy każdy serwis zaczynał się w kampanii od jego słów - powiedział portalowi jeden z reporterów Trójki.

- Nikt nic nie robi, zespół na zwolnieniach lub już pożegnał się z pracą - dodał inny dziennikarz PR3.

W piątek 1998 notowanie Listy Przebojów Trójki wygrała piosenka Kazika "Twój ból jest lepszy niż mój". Wkrótce po zakończeniu cotygodniowej audycji notowanie zniknęło ze strony internetowej Trójki. Kierownictwo stacji wydało oświadczenie, w którym poinformowało o unieważnieniu głosowania w związku ze złamaniem regulaminu i manipulacją podczas liczenia głosów.

Źródło: WP
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA