fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media

Sąd podtrzymał postanowienie. Borys Budka wygrał z TVP

Fotorzepa, Jerzy Dudek
Sąd Apelacyjny utrzymał postanowienie w sprawie sprostowania, które ma ukazać się na antenie TVP Info i w internetowym portalu stacji.

Wczoraj sąd pierwszej instancji w całości zgodził się z wnioskiem posła Platformy Obywatelskiej. 

Sprawa dotyczy zeszłotygodniowej debaty w TVP Info, w czasie której pokazał rachunek za dwa opakowania leku Valcyte, podawanego osobom po przeszczepach. Na paragonie z 30 września br. można było zobaczyć, że za jedną sztukę leku zapłacono 1041,18 zł. W reakcji na to przedstawiciele obozu rządzącego zarzucili Budce podawanie nieprawdy, gdyż lek wskazany na paragonie znajduje się na liście refundacyjnej. Od 1 września kosztuje tylko 3,20 zł.

Telewizja Polska złożyła odwołanie od tej decyzji. Dziś Sąd Apelacyjny utrzymał wczorajsze postanowienie. 

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA