Reklama

11 bit studios poprawia wyniki

Notowany na NewConnect producent hitowej gry „This War of Mine" poprawił rekordowe wyniki z 2014 roku.

Publikacja: 17.11.2015 10:01

Wakacyjny kwartał, sezonowo najsłabszy w branży gier komputerowych, był dla spółki kolejnym udanym. Na poziomie skonsolidowanym grupa zanotowała prawie 3,75 mln zł przychodów ze sprzedaży, blisko 1,58 mln zł zysku operacyjnego i niespełna 1,83 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej. W analogicznym okresie 2014 r. przychody niewiele przekraczały 1 mln zł a wyniki operacyjny i netto były ujemne. III kwartał 2015 r. był zatem najlepszym w historii 11 bit studios.

Grzegorz Miechowski, prezes spółki, nie ukrywa, że istotny wpływ na rezultaty finansowe za poprzedni kwartał miała premiera gry „This War of Mine" („TWoM") w wersji na tablety, która miała miejsce w połowie lipca. Przychody z tego źródła stanowiły prawie połowę wpływów ze sprzedaży grupy. – Za resztę odpowiadała sprzedaż PC-towej wersji gry, która utrzymuje się na satysfakcjonującym poziomie, mimo że od jej premiery minął już rok – dodaje Miechowski. Zwraca przy tym uwagę, że w III kwartale sprzedaży „TWoM" w wersji na komputery nie towarzyszyły żadne akcje promocyjne.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama