Reklama

Gazety. Reaktywacja

Czytelnicy płacący za treści wydawców w internecie sprawią, że rynek prasy w Polsce znowu zacznie rosnąć.

Aktualizacja: 14.09.2016 06:32 Publikacja: 13.09.2016 19:59

Gazety. Reaktywacja

Foto: 123RF

Po trudnych latach wydawcy gazet codziennych mogą liczyć co najmniej na stabilizację – wynika z najnowszych prognoz firmy PwC.

Rynek gazet w Polsce będzie rósł w latach 2015–2020 średnio o 0,2 proc. rocznie (liczony jako suma przychodów z reklam w gazetach papierowych i cyfrowych oraz wpływów ze sprzedaży ich wydań). W praktyce oznacza to, że zwiększy się w Polsce z 412 mln dol. do 420 mln dol., mimo że w tym samym czasie gazety na świecie będą tracić wpływy.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama