Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.08.2021 21:27 Publikacja: 08.08.2021 21:00
Foto: Adobe Stock
Reklama zewnętrzna (outdoor) i kinowa to dwa segmenty rynku, które należą do największych przegranych pandemicznego roku. Ich obroty spadły o blisko 40 i 80 proc. W tym roku mogą notować istotny wzrost.
Według Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej firmy outdoorowe w minionym półroczu, a szczególnie w drugim kwartale zanotowały dużo wyższe przychody (IGRZ) niż rok wcześniej. W samym drugim kwartale urosły one o 143 proc. do 113 mln zł – szacuje IGRZ. Po półroczu były o 22 proc. wyższe niż rok temu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
Według różnych badań, firmy – szczególnie małe i średnie – nadal nie wykorzystują w pełni możliwości, które dają...
Sztuczna inteligencja w modelu otwartoźródłowym może stanowić pomoc dla medyków, a także być wykorzystywana przy...
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas