Aktualizacja: 12.06.2018 20:17 Publikacja: 12.06.2018 21:00
Foto: materiały prasowe
Ponad 5 mln wyświetleń na kanale YouTube zanotował już filmik zapowiadający „Cyberpunka 207". Porównanie statystyk dla „Wiedźmina" (też imponujących, ale rozciągniętych na przestrzeni kilku lat, a zwiastun nowej gry ma dopiero dwa dni) sugeruje, że „Cyberpunk 2077" może być grą większą i bardziej ambitną od poprzedniej produkcji polskiego studia. O tym, że tak będzie, już od dłuższego czasu przekonywał zarząd CD Projektu.
Studio konsekwentnie nie ujawnia terminu premiery, natomiast we wtorek na targach branżowych E3 w Los Angeles zaczęło pokazywać na zamkniętych, godzinnych prezentacjach szczegóły nowej gry. Do czasu zamknięcia tego wydania gazety nie wypłynęła żadna informacja na temat odbywających się pokazów.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas