Reklama
Rozwiń
Reklama

Gra polskiego producenta trafiła do Nintendo

„Castle of Heart”, najnowsza gra krakowskiego 7Levels, trafiła do certyfikacji Nintendo. Studio zakończyło prace produkcyjne, potwierdzając tym samym plany wprowadzenia gry na rynek w I kwartale 2018 r. Przedział cenowy tytułu ustalono na 15-20 dol./euro.

Aktualizacja: 20.12.2017 11:32 Publikacja: 20.12.2017 11:28

Gra polskiego producenta trafiła do Nintendo

Foto: 7Levels

- Produkcja „Castle of Heart” została zakończona. Ze względu na nasze dotychczasowe doświadczenie zgromadzone przy testowaniu gier innych producentów na różnych platformach, jesteśmy przekonani, że proces certyfikacji przebiegnie sprawnie i pozwoli nam na wprowadzenie gry do sprzedaży w zakładanym wcześniej terminie - tłumaczy Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels. 

Jak podkreśla, studio równolegle prowadzi prace związane z przygotowaniem spółki do debiutu na rynku NewConnet. - Do grona spółek publicznych chcemy dołączyć na początku przyszłego roku - dodaje wiceprezes.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama