Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.12.2019 18:34 Publikacja: 24.12.2019 09:10
David Calhoun (z lewej) zastąpi Dennisa Muilenburga na stanowisku prezesa Boeinga
Foto: AFP
Ale na rynku opinie są praktycznie jednoznaczne. W tym kryzysie nie widać końca. Stosunki z regulatorami ryku lotniczego są nadal napięte i Federalna Agencja Lotnictwa (FAA) nie zamierza Boeingowi niczego ułatwiać, bo przyspieszając certyfikację Boeingowi i delegując wiele procedur do producenta, także miała swój udział w kryzysie B737 MAX. Linie lotnicze po raz kolejny odkładają włączenie tych maszyn do swoich rozkładów. I nie ma żadnej gwarancji, że pasażerowie dadzą się łatwo przekonać, aby wsiąść do tych maszyn. I to tylko kilka problemów, z którymi Calhoun będzie się musiał uporać.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas