Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.12.2019 18:34 Publikacja: 24.12.2019 09:10
David Calhoun (z lewej) zastąpi Dennisa Muilenburga na stanowisku prezesa Boeinga
Foto: AFP
Ale na rynku opinie są praktycznie jednoznaczne. W tym kryzysie nie widać końca. Stosunki z regulatorami ryku lotniczego są nadal napięte i Federalna Agencja Lotnictwa (FAA) nie zamierza Boeingowi niczego ułatwiać, bo przyspieszając certyfikację Boeingowi i delegując wiele procedur do producenta, także miała swój udział w kryzysie B737 MAX. Linie lotnicze po raz kolejny odkładają włączenie tych maszyn do swoich rozkładów. I nie ma żadnej gwarancji, że pasażerowie dadzą się łatwo przekonać, aby wsiąść do tych maszyn. I to tylko kilka problemów, z którymi Calhoun będzie się musiał uporać.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas