Aktualizacja: 06.12.2019 08:13 Publikacja: 06.12.2019 08:09
Foto: Fot. Bloomberg
Jako pierwsza certyfikacji powinna dokonać amerykańska Federalna Agencja Lotnictwa (FAA).
W ostatni czwartek piloci wsiedli do symulatorów ze zmienionym oprogramowaniem MCAS. Z kierownictwem koncernu spotkali się również pracownicy personelu pokładowego i konsultanci branży lotniczej. Piloci mieli możliwość wykonać wszystkie manewry w symulatorach, w których zainstalowano oprogramowanie przed zmianami systemu MCAS i po korektach wprowadzonych w ciągu ostatnich trzech kwartałów, a producent jest przekonany, że nowy system jest gotowy do zaakceptowania przez regulatorów rynku lotniczego. W spotkaniu wziął udział również prezes Boeinga, Dennis Muilenburg, który długo i wyczerpująco odpowiadał na wszystkie pytania – odnotował „Seattle Times”.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas