Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 01.10.2019 06:08 Publikacja: 30.09.2019 15:11
Foto: Bloomberg
Gdyby ten element całkowicie został zniszczony groziłoby to katastrofą maszyny.
Na razie jednak nie wiadomo w których z wyprodukowanych maszynach taki defekt potencjalnie może się pojawić, wiadomo jednak, że mechanicy sami wykryli nieprawidłowości. A Federalna Agencja Lotnictwa (FAA) zaleca natychmiastową wymianę wadliwego komponentu, którego wytrzymałość obliczana była na 90 tys. cykli, czyli praktycznie do końca „życia" maszyny. Teraz okazało się, że już po 35 tys. cykli zauważono w nich poważne pęknięcia.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas