Aktualizacja: 01.10.2019 06:08 Publikacja: 30.09.2019 15:11
Foto: Bloomberg
Gdyby ten element całkowicie został zniszczony groziłoby to katastrofą maszyny.
Na razie jednak nie wiadomo w których z wyprodukowanych maszynach taki defekt potencjalnie może się pojawić, wiadomo jednak, że mechanicy sami wykryli nieprawidłowości. A Federalna Agencja Lotnictwa (FAA) zaleca natychmiastową wymianę wadliwego komponentu, którego wytrzymałość obliczana była na 90 tys. cykli, czyli praktycznie do końca „życia" maszyny. Teraz okazało się, że już po 35 tys. cykli zauważono w nich poważne pęknięcia.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas