Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.09.2018 11:13 Publikacja: 27.09.2018 07:56
Foto: Bloomberg
Największy w Europie tani przewoźnik zatrudniał tradycyjnie znaczną część swej załogi zgodnie z prawem irlandzkim, które zdaniem związków zawodowych jest niedostosowane do potrzeb pracowników i uniemożliwia im dostęp do lokalnych świadczeń socjalnych.
Komisarz ds. zatrudnienia i spraw socjalnych Marianne Thyssen przypomniała na spotkaniu z prezesem Michaelem O„Leary, że unijne reguły dotyczące umowy o pracy mobilnych załóg są jasne. — „To nie kraj rejestracji samolotu decyduje o stosowanym prawie, ale miejsce, które pracownik opuszcza rano i do którego wraca wieczorem, Przestrzeganie prawa Unii nie jest elementem, który pracownicy maja negocjować, nie można tego odroczyć na późniejszy termin ani nie można postępować inaczej w każdym kraju" — stwierdziła w komunikacie.
Deutsche Bahn testuje nowy pociąg dużych prędkości firmy Siemens na trasie między Erfurtem a Halle, ustanawiając...
Pociąg Intercity Adriatic Express, który wiezie turystów z Polski do Chorwacji, wyruszył w swój pierwszy kurs w...
Europa bardzo powoli odbudowuje swój ruch lotniczy po pandemii. Najszybciej udało się to Turkom, którzy pod ten...
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
W założeniach zarządu nie trafią one jednak na rynek przewozowy, a jednie na złom. Zdecydowana większość to tabo...
Lotnisko w Dubaju już funkcjonuje względnie normalnie. W Katarze nadal są niewielkie opóźnienia. Etihad Airways...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas