Chiny mają nadzieję, że tym największym samolotem własnej produkcji znajdą się obok Airbusa i Boeinga w lotnictwie cywilnym. Najnowsze umowy zwiększyły liczbę zamówionych samolotów do 730, kupiło je 27 klientów, w większości z Chin.

China Nuclear E&C Group zamówiła 40 sztuk, Huabao Leasing i AVIC International Leasing po 30, ABC Financial Leasing Banku Rolnego zadatkował 20 sztuk i zastrzegł opcję na 10 dalszych. W 2012 r. ta firma zamówiła 45 takich samolotów.

— Po sukcesie pierwszego lotu nasze zaufanie do C919 wzrosło — oświadczył prezes ABC Financial Leasing, Wang Yigang. Jego firma rozmawia o wynajmie tych samolotów z krajowymi i zagranicznymi przewoźnikami, zwłaszcza z Azji Środkowej i Afryki, regionów, które związały się z chińską inicjatywą Jednego Pasa, Jednej Drogi.

COMAC stara się obecnie o certyfikację C919 w Europie i w USA, aby mógł dostarczać je do krajów, gdzie nie obowiązują chińskie normy. Wejście do eksploatacji C919 nie nastąpi przed 2020 r.