Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.08.2020 17:59 Publikacja: 22.08.2020 17:26
Foto: Bloomberg
Dla indyjskiego rządu sprawa jest bardzo pilna, ponieważ linia traci obecnie ok 4,7 mln dolarów dziennie, czyli lata na stratach dwukrotnie większych, niż w ubiegłym roku o tej samej porze. Kryzys finansowy pogłębiony został między innymi przez pandemię COVID-19. Zarząd już ściął koszty tam gdzie to było możliwe, teraz przygotowywany jest plan zwolnień grupowych. Załoga Air India liczy 9,4 tys. osób i do roku 2024 ma odejść 36 proc. z nich. Kilkuset pracowników zostało już wcześniej wysłanych na bezpłatne urlopy. Jednakże, jak się okazuje, koszty pracy w Air India wcale nie są wysokie i stanowią one 11 proc. przychodów, podczas gdy np. w Lufthansie jest to 19 proc., a w Singapore Airlines 15 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas