Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 11.07.2019 12:13 Publikacja: 11.07.2019 10:50
Foto: Bloomberg
Jak informuje europejskie konsorcjum, nie oznacza to jednak konieczności uziemienia tych samolotów, ponieważ pęknięcia nie stanowią zagrożenia dla bezpieczeństwa. Niemniej, jak utrzymuje EASA, muszą być naprawione, ponieważ grożą odpadnięciem fragmentu skrzydła.. Jednocześnie Airbus wyjaśnił, że i tak po 15-letniej eksploatacji taka kontrola powinna się odbyć, niezależnie od wykrycia defektu.
Dziewięć samolotów starszej generacji ma w swojej flocie największy operator Superjumbo, dubajska linia Emirates. Kontrole nie znalezły w nich żadnych defektów. Druga linia ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Etihad z Abu Zabi, ma dziesięć A380, ale żaden z nich nie został zakwalifikowany do kontroli, ponieważ zostały wyprodukowane później.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas