Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.07.2019 12:13 Publikacja: 11.07.2019 10:50
Foto: Bloomberg
Jak informuje europejskie konsorcjum, nie oznacza to jednak konieczności uziemienia tych samolotów, ponieważ pęknięcia nie stanowią zagrożenia dla bezpieczeństwa. Niemniej, jak utrzymuje EASA, muszą być naprawione, ponieważ grożą odpadnięciem fragmentu skrzydła.. Jednocześnie Airbus wyjaśnił, że i tak po 15-letniej eksploatacji taka kontrola powinna się odbyć, niezależnie od wykrycia defektu.
Dziewięć samolotów starszej generacji ma w swojej flocie największy operator Superjumbo, dubajska linia Emirates. Kontrole nie znalezły w nich żadnych defektów. Druga linia ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Etihad z Abu Zabi, ma dziesięć A380, ale żaden z nich nie został zakwalifikowany do kontroli, ponieważ zostały wyprodukowane później.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas