Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 31.03.2019 16:16 Publikacja: 31.03.2019 10:42
Foto: AFP
Nawet kiedy amerykańska Federalna Agencja Lotnictwa (FAA) da Boeingowi i amerykańskim liniom lotniczym zielone światło do powrotu Maksów do latania, nie ma mowy, żeby automatycznie zrobiły to samo jej odpowiedniki w innych krajach. Europejska organizacja EASA, a także chińska i kanadyjska zapowiadają, że ich decyzje będą niezależne od decyzji FAA. A samo skontrolowanie zmian zaproponowanych przez Boeinga ma być bardzo rygorystyczne.
— Determinacja EASA ma ogromne znaczenie dla regulatorów chińskich i kanadyjskich, ponieważ europejska agencja jest postrzegana jako wiarygodna i niezależna — uważa Seith Sefman, analityk JP Morgan Chase cytowany przez agencję prasową Bloomberg.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas