Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.04.2021 17:33 Publikacja: 15.04.2021 17:26
Foto: Bloomberg
Cała branża potrzebuje świeżych środków finansowych na odbieranie samolotów, bo zmalały w 2020 r. o ok. 40 proc. do 59 mld dolarów na skutek ograniczeń w produkcji związanych z pandemią oraz trwającego jeszcze uziemienia B737 MAX.
- Mimo bezprecedensowego wpływu wirusa na światowy przemysł lotniczy istnieje nadal generalnie dostęp do płynnych środków na rynku dla naszych klientów. I spodziewamy się dalszej poprawy wraz z odradzaniem się podróży — stwierdził Tim Myers, prezydent Boeing Capital, finansowego działu koncernu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas