Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 06.04.2021 13:03 Publikacja: 06.04.2021 13:01
Foto: Bloomberg
Urząd stwierdził, że wszystkie zmiany wprowadzone w tych samolotach wynikają z 20-miesięcznego przeglądu rozwiązań zastosowanych przez Boeinga, które pozwoliły znieść uziemienie tych samolotów po dwóch katastrofach. Zmiany musi jeszcze zatwierdzić europejski urząd EASA, zwykle robi to wkrótce po decyzji FAA.
Boeing zapewnił, że „będzie nadal pracować z globalnymi organami nadzoru nad bezpiecznym powrotem B737-8 i -9 do pracy. Nasze ekipy zapewnią także, by następne numery z rodziny B737 spełniały wszystkie przepisowe wymogi” — cytuje Reuter.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Rosja nie została wybrana do rady zarządzającej Organizacji Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ICAO). Większo...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią mocno uderzyło także w rosyjskie interesy. Pociągi tranzytowe z Chi...
Co szósty tankowiec świata należy do rosyjskiej floty cieni. Wszystkie jednostki są stare. Liczą od 20 do 50 lat...
Cyberprzestępcy zaatakowali dostawcę usług dla systemów odprawy i boardingu, czym zakłócili działanie kilku głów...
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas