Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.08.2019 20:35 Publikacja: 14.08.2019 15:06
Foto: Bloomberg
Od stycznia do końca lipca koncern wydał klientom 258 maszyn wobec 417 rok temu, ustępując zdecydowanie Airbusowi, który w tym samym czasie dostarczył 458 sztuk. Ogłoszone dane wskazują, że Amerykanie stracą pozycję największego producenta samolotów na świecie, na której byli od 7 lat.
Wąskokadłubowe MAXy uziemiono na świecie po dwóch tragicznych katastrofach prawdopodobnie z tego samego powodu. W lipcu koncern podał o największej dotychczas stracie kwartalnej na skutek rosnących kosztów usunięcia wszystkich problemów w MAXach i uprzedził, że może wstrzymać ich produkcję, jeśli organy nadzoru lotnictwa na świecie nie wydadzą wkrótce zgody na ponowne loty.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas