Za mało silników i kadłubów dla Boeinga

Boeing spodziewa się, że opóźnienia w dostawach wąskokadłubowych B737 przedłużą się do końca roku z powodu terminów dostaw silników i kadłubów przez kooperantów.

Aktualizacja: 12.08.2018 17:45 Publikacja: 12.08.2018 17:43

Za mało silników i kadłubów dla Boeinga

Foto: materiały prasowe

- Było to mało odczuwalne w II kwartale, ale będzie widoczne w trzecim, bo zakładamy, że rytm naszych dostaw będzie mniejszy od produkcji. A będzie to jeszcze bardziej widoczne w IV kwartale — oświadczył na konferencji z analitykami dyrektor finansowy Greg Smith.

Najbardziej popularny samolot tego koncernu otrzymuje silniki spółki General Electric i Safran, CFM Int'l, która miała problemy techniczne z produkcją nowych silników LEAP przeznaczonych dla B737 MAX i niektórych samolotów Airbusa

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Transport
Indyjskie Dreamlinery sprawdzone po katastyrofie. Co wykazał przegląd?
Transport
Moskiewskie lotnisko znacjonalizowane. „Szukanie haków na cudzoziemców"
Transport
LOT wybrał samoloty. Ile na zamówieniu skorzysta gospodarka?
Transport
W PKP Cargo rośnie napięcie na linii zarząd – związkowcy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Transport
LOT wybrał dostawcę samolotów dla floty regionalnej. Jednak nie Embraer