Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 29.07.2018 14:23 Publikacja: 29.07.2018 12:01
Foto: Bloomberg
Stosunki Ukrainy z Rosją załamały się po aneksji Krymu w 2014 r., a Antonow, który sprowadzał z Rosji ponad 60 proc. części do samolotów, zaprzestał ich seryjnej produkcji w 2016 r. Teraz zamierza zacząć od produkcji 8 sztuk rocznie dzięki umowie z Aviall, działem części, wyposażenia i usług Boeinga, pierwsze dwa-trzy samoloty będą gotowe pod koniec 2019 r. — poinformował dyrektor Antonowa, Oleksandr Doniec.
Obie firmy utworzą do listopada na Ukrainie magazyny. — Porozumienie z Avbiall dało nam dwie korzyści. Utworzymy wspólny magazyn znajdujący się na terytorium Ukrainy w mieście Hostomel na przedmieściach Kijowa. Magazyn będzie zajmować się produktami, materiałami, metalami, niemetalami — wszystkimi komponentami, jakich nie byliśmy w stanie uzyskać od dawnego partnera, Federacji Rosyjskiej — powiedział. Magazyn może kosztować kilkadziesiąt milionów dolarów, zostanie sfinansowany przez Aviall — dodał Doniec.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas