Reklama

Prof. Pyrć: Wrócimy do pełnego lockdownu, jeżeli nie będziemy postępowali rozsądnie

- Nie jestem fanem maseczek na co dzień, ale jednak się do tego stosuję, dlatego że ceną za zignorowanie tego będzie niestety sytuacja znacznie gorsza i to się odbije również na naszym życiu codziennym - powiedział w Polsat News prof. Krzysztof Pyrć, członek Rady Medycznej.

Publikacja: 08.03.2021 15:33

Prof. Pyrć: Wrócimy do pełnego lockdownu, jeżeli nie będziemy postępowali rozsądnie

Foto: tv.rp.pl

zew

Według opublikowanych pod koniec stycznia danych brytyjskiego urzędu statystycznego (ONS), osoby zakażone brytyjskim wariantem koronawirusa SARS-CoV-2 (B.1.1.7) rzadziej niż zakażeni pozostałymi wariantami skarżą się utratę smaku i węchu.

Pytany o warianty i związane z nimi objawy członek doradzającej premierowi Rady Medycznej prof. Krzysztof Pyrć, kierownik Pracowni Wirusologii Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ powiedział w Polsat News, że w przypadku wariantów zmiany w obrębie wirusa są bardzo niewielkie i "powiązanie ich z konkretnymi objawami jest bardzo ryzykowne".

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1355
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1354
Świat
Koniec imperialnej Rosji. Francja przejrzała na oczy
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1353
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1352
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama