fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Handel

Żabka jest już na niemal każdym rogu

materiały prasowe
Od początku roku sieć niewielkich sklepów uruchomiła 500 nowych placówek i ma ich już 6,5 tys.

6,5-tysięczna Żabka działa w Szczecinie przy ul. Południowej 18. Placówka zlokalizowana jest w centrum handlowym Rondo Hakena Park.

– Pandemia nie zatrzymała nas na drodze do dalszego, dynamicznego rozwoju. Od stycznia br. otworzyliśmy pół tysiąca sklepów, a do końca 2020 roku zamierzamy otworzyć kolejnych 500 placówek w całej Polsce – mówi Tomasz Suchański, prezes firmy Żabka Polska. – Zainteresowanie naszym modelem biznesowym rośnie, tylko w lipcu br. do naszej sieci dołączyło ponad 180 nowych franczyzobiorców, którzy widząc potencjał formatu convenience, chcą prowadzić sklep Żabka – dodaje.

Firma podaje iż przyciąga nowych franczyzobiorców nowoczesnym modelem biznesowym, przychodem gwarantowanym w wysokości 16 tys. zł comiesięcznie przez rok oraz wsparciem w trakcie prowadzenia sklepu.

Lokalizacje sklepów to jeden z kluczowych aspektów wpływających na decyzje zakupowe klientów, dlatego Żabka prowadzi rozeznanie lokalizacji z dużym, często kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Poszukiwanie nowych lokalizacji wspierane jest dzięki sztucznej inteligencji, która przetwarzając olbrzymią liczbę danych, jest w stanie wskazać potencjał sprzedażowy danej lokalizacji. To oznacza, że sieć może lokować sklepy w niewielkich odległościach od siebie, zapewniając im rentowność. Wynika to ze szczegółowego badania przepływu klientów, rozwoju konkurencji czy potencjału zakupowego w sąsiedztwie. Dzięki takiemu podejściu już 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki.

Od marca br. Żabka, dbając o bezpieczeństwo w sklepach, nieustannie przekazuje wszystkim franczyzobiorcom środki ochrony indywidualnej, takie jak: maseczki, płyny do dezynfekcji, rękawiczki czy przyłbice. Sklepy wyposażono także w szyby ochronne z pleksi, bezdotykowe stacje dezynfekujące oraz rękawice czy woreczki foliowe dla klientów, które są dostępne przy wejściu razem ze środkami do dezynfekcji. W trakcie lockdownu każdy franczyzobiorca co tydzień otrzymywał w ramach rozliczeń subwencję finansową z myślą o przystosowaniu placówek do nowych warunków. Sieć zaoferowała także franczyzobiorcom wsparcie prawne i podatkowe związane z możliwościami otrzymania pomocy w ramach rządowej tarczy antykryzysowej. Cały czas franczyzobiorcom przekazywane są także informacje o aktualnych zaleceniach WHO oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA