Firma podkreśla, że Polacy coraz bardziej cenią jakość produktów oraz sprawną i szybką obsługę, a w czasie pandemii Covid-19, dużą wagę przywiązują również do bezpieczeństwa i higieny podczas zakupów. Dlatego Carrefour Polska nawiązał współpracę z firmą Food Point. W ośmiu warszawskich sklepach Carrefour Express Convenience stanęły nowoczesne automaty gastronomiczne, w których można kupić gotowe dania do podgrzania i konsumpcji na miejscu lub na wynos.

- Nawiązanie współpracy z firmą Food Point i wprowadzenie automatów gastronomicznych to kolejna innowacja, jaką wprowadzamy do sklepów franczyzowych Carrefour. Nasze dotychczasowe udogodnienia, takie jak kasy samoobsługowe, Scan&Go czy click&collect spotkały się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów i zostały docenione przez naszych partnerów we franczyzie. – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience Carrefour Polska. - Sklepy franczyzowe Carrefour Polska to rozpoznawalna marka i chcemy, aby proponowane przez nas innowacyjne usługi były zawsze dopasowane do lokalizacji i potrzeb konsumentów oraz budowały przewagę konkurencyjną naszej marki na rynku – dodaje.

Innowacyjność nowego rozwiązania pozwoliła na całkowite wykluczenie bezpośredniego kontaktu człowieka z żywnością, zaczynając od produkcji dania w porcjowanej formie, podgrzania go na parze, a na sprzedaży produktu przez automat klientowi kończąc. Dzięki zaawansowanej metodzie gotowania i specjalnie opracowanym przepisom, dania dostępne w sklepach Carrefour Express Convenience są nie tylko smaczne, ale i zdrowe, zachowując cały aromat i składniki odżywcze.

W ofercie znalazły się przede wszystkim tradycyjne, domowe posiłki. Są wśród nich klasyczne potrawy kuchni polskiej, takie jak bigos, gulasz czy fasolka po bretońsku, a wkrótce pojawią się dania z innych stron świata oraz dania sezonowe. Dzięki temu oferta będzie urozmaicona, a każdy znajdzie coś dla siebie.