Aktualizacja: 16.04.2019 21:00 Publikacja: 16.04.2019 21:00
Foto: Flickr
Impulsem do rozpoczęcia kampanii bojkotu było zablokowanie przez Chiny rezolucji Rady Bezpieczeństwa ONZ wymierzonej w islamską organizację terrorystyczną atakującą indyjskie siły bezpieczeństwa w Kaszmirze. Główne przyczyny kampanii są jednak czysto ekonomiczne.
Wielu indyjskich biznesmenów skarży się, że Chińczycy konkurują z nimi w nieuczciwy sposób, zalewając miejscowy rynek niskiej jakości towarami sprzedawanymi po cenach dumpingowych. W marcu, podczas hinduistycznego święta Holi w 1500 miastach w Indiach, zapłonęły stosy, na których palono w proteście towary sprowadzone z Chin.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas